FORBIDDEN
Kniha, ktorá ide proti marketingovým poučkám. Nečakajte návod na úspech, ale poriadnu dávku inšpirácie, kreativity a úsmevných príhod o biznise. Vstúpte do Forbidden sveta.
Audiokniha (mp3 na stiahnutie) (SK)
E-book (SK)
PREDPREDAJ UKONČENÝ.
Tento projekt bol úspešný aj vďaka vám. Spoločne sme na slovenskú verziu knihy vyzbierali 6345 €.
Skip Intro. Tak začína Tinova kniha FORBIDDEN, no preskočiť v nej čo i len stranu, by bola obrovská chyba. Prečo? Pretože to nie je len kniha. Sú to dvere do Forbidden sveta. A dáme vám tip: Kým knihu vytlačíme, zožeňte si ceruzku. Budete ju potrebovať pri podčiarkovaní myšlienok, ktoré vám pomôžu nájsť ten správny smer v podnikaní, ale aj v živote. Možno v nej nenájdete návod na “overnight success”, ale po prečítaní tejto knihy sa k nemu určite priblížite.
Som Tino.
Baví ma podnikať. Baví ma stále niečo nové tvoriť a niečo staré zlepšovať. Rád posúvam svoje hranice. Rád experimentujem. Vybudoval som niekoľko brandov a s nimi aj komunít. Stojím za streetwear značkou Life is Porno, gastronomickým konceptom Forbidden Taste, umeleckým priestorom Forbidden Spot, či podcastom INSPEAT. V mojom “minulom živote” som pracoval v centrále značky Red Bull, či rapoval v skupine Dramatikz.
Za posledné roky som sa toho strašne veľa naučil – samozrejme aj pošmyknutím sa na vlastných šupkách z banánu. Prišiel som po ceste na viacero konceptov a trikov, ktoré mi fungujú. Či už ide o vlastný biznis, kreativitu a marketing alebo o lifehacking. A rozhodol som sa dať to všetko na papier. Neoddeliteľnou súčasťou sú vtipné, chytré aj trápne stories, ktorými som si v rámci svojich projektov prešiel.
Moja kniha sa volá FORBIDDEN.
Toto slovo totiž vystihuje väčšinu mojich aktivít. Rád sa v živote i v marketingu pohybujem tak trochu na hrane. Rád polarizujem, no nikdy nie za každú cenu. Nechcem kázať. Nechcem nasilu motivovať. Ani príliš demotivovať.
Jednotlivé kapitoly sú vlastne akési lekcie, rady alebo pravidlá, ktorými sa snažím sám riadiť. Veci, ktoré fungujú a nefungujú mne samému. Táto kniha nie je návod na ultimátne „Life is Porno“. Nechcem sľubovať, že sa z nej dozviete niečo prevratné, čo vám zmení život. Ako napísal George Orwell v 1984, v jednej z mojich najobľúbenejších kníh: „Najlepšie knihy sú tie, ktoré ti povedia, čo už vieš.“ Verím teda, že sa počas čítania často prichytíte, ako prikyvujete. Ak áno, tak ste s veľkou pravdepodobnosťou na správnej ceste.
A ako budete vedieť, či je kniha určená vám?
Máte vlastný biznis, prípadne sen raz vybudovať niečo vlastné? Radi by ste sa na marketing a kreativitu pozreli aj z iného uhlu pohľadu, ktorý často odporuje marketingovým poučkám? Rozmýšľate, ako vybudovať brand, ktorý si fanúšikovia na seba hrdo tetujú? Alebo ako hacknúť vlastnú produktivitu?
Nesľubujem, že po prečítaní knihy FORBIDDEN dostanete ultimátne odpovede na všetky tieto otázky. Zároveň som si istý, že k nim budete o niečo bližšie. Kapitoly sú krátke, takže ak aj veľa nečítate, tak toto rozhodne zvládnete. Nehovoriac o krutých fotkách.
Oslovil som totiž dvadsať mojich obľúbených fotografov. Dal som im tému, ktorá sa mi k ich tvorbe hodila. A poprosil ich o fotku. Nie doslovnú, ale ilustračnú. Osem fotografov zo Slovenska, deväť z Česka, dvaja z USA a jeden z Kanady. Som vážne poctený, že jednotlivé témy takto obohatili vyjadrením témy cez ich objektív. Titulku zas namaľoval Dian, street art umelec a môj parťák v podnikaní. Tieto dvere sú namaľované v našom pražskom Forbidden Spote a vďaka mojej knihe cez ne môžete vstúpiť do môjho Forbidden sveta.
Extrémne si cením vašu podporu.
Neviem sa dočkať, keď už knihu budete držať v rukách! Alebo, keď si ju vypočujete vo forme audioknihy. Vrátil som sa do štúdia ako za starých čias, no namiesto rapovania som pre vás nahovoril audioknihu. Zas raz nová skúsenosť, za ktorú vďačím aj vám.
A ak si teda čo i len jediný človek v knihe podčiarkne jednu vetu a vďaka nej zmení k pozitívnemu jednu jedinú vec, tak je moja misia úspešná. Samozrejme, verím a dúfam, že tých ľudí aj viet bude čo najviac.
Tino